četvrtak, 19. listopada 2017.

EOS Limited Edition noviteti

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Već po naslovu ste vidjele o čemu ću danas pisati a riječ je o nečemu novom, limitiranom i vrlo interesantnom. Eos je već neko vrijeme kod nas, došli su prvo s balzamima za usne, nedavno su izbacili i kreme za ruke, a ja danas pišem o blagdanskoj kolekciji za koju sam saznala prije nekoliko dana i odmah sam poželjela kupiti sve. Tako nekako je i bilo, danas vam pišem o dva seta koja su dostupna kod nas. Kako mi se sviđaju pročitajte u nastavku.

Oba seta su iz Mullera i moram napomenuti da su u Zagrebu dostupni samo u onom na trgu. Mislim da kolekcija neće biti dostupna u malim poslovnicama, ali nikad se ne zna, možda ipak uvedu. Počet ću prvo od ambalaži oba seta, koje su jako simpatične, i do sada se nisam susrela s ovakvim kompletima od više eos proizvoda.
Prvi koji sam kupila sama set je s dva eos balzama za usne i on je na fotografiji iznad s lijeve strane. Vidjela sam da se pojavio kod nas, bila sam u blizini i odmah sam otišla obaviti  kupovinu. Eos balzame koristim već dugo, obožavam njihove mirise, izgled, teksturu i sve što ima veze s njima. Traju mi jako dugo i kako sam nedavno potrošila omiljeni od mentola svakako sam planirala kupiti novi. Cijena ovog seta je oko 80 kuna, jedan eos inače košta 40 i ovo je realna cijena za dva.
U ovom setu dobivate jedan Pumpkin Spice i jedan Vanilla Bean balzam.
Oba balzama izgledom su ista svim eos balzamima, oblik je već svima dobro poznat. Prvo ću vam napisati koju riječ o Vanilla Bean eosu.
Vanilla Bean novitet je i iz razloga zato što je organski. Koliko sam shvatila u ovom setu je samo on organski, dok je narančasti eos napravljen od sastojaka kao i dosadašnji. Kad već spominjem, primijetila sam da je izašla serija istih eosa kao i do sada koji su u stalnoj kolekciji, ali su također organski.
Vanilija je moj omiljeni miris općenito i velike nade ulagala sam upravo u ovaj balzam. Nisam se razočarala. Osim savršenog mirisa koji nije napadan, taman kako treba i okus je sladak. Njeguje usne i one ne pucaju. Često balzami izazivaju ovisnost i što ih više mažemo usne više pucaju. EOS balzame općenito mažem prije spavanja i ujutro prije šminkanja i to je dovoljno da mi usne cijeli dan budu nahranjene zato što i tako tijekom dana nosim ruž.

Pumpkin Spice prikladan je za ovo jesensko razdoblje, što imenom, što bojom i oblikom.
Miris ovog eosa je nevjerojatan, naime miriše na klinčić, cimet i muškatni oraščić. Nekima ovo neće biti po volji, zbilja je jak i intenzivan, i iskreno nisam mislila da će mi se svidjeti, ali jako je fin. Podsjeća me na zimu i na kolače i veselim se korištenju ovog balzama. Zbilja je sjajan.
 Proizvod se treba potrošiti u 12 mjeseci od otvaranja.

E sada smo došli do drugog, meni dražeg dijela, a radi se o setu s losionom, kremom za ruke i istim balzamom od vanilije kao i gore.
Ovaj paket poželjela sam onaj tren kada sam ga vidjela i razmišljala sam o tome da ga kupim. Prije nego sam odlučila trebali mi ili ne, dobila sam ga na poklon od nekoga tko sluša svaku moju riječ i ne mogu vam opisati koliko sam sretna zbog takvih ljudi u mom životu. 
Set sadrži vaniliju u svim proizvodima i možda sada mislite kao i ja kako sve miriše na slatko ali prevarili ste se. Samo balzam ima miris po vaniliji, dok ostali proizvodi mirišu drugačije od očekivanog.

Krenut ću od kreme za ruke. Ako ste čitale moje stare postove, u novim proizvodima mogli ste vidjeti da sam ih skupila 5 u zadnjih dva mjeseca. Jako volim kreme za ruke i ova me oborila s nogu.
Prvo, izgled same kreme je skroz interesantan, volim nesvakidašnje stvari i padam na lijepe ambalaže. Ona ima slatkast miris koji ima neku svježu notu i to mi se jako sviđa. Na ambalaži piše da je osim vanilije krema bogata shea maslacom i marulom. Istraživala sam i saznala da je marula skup sastojak hidratantnih kremi i da je jako dobra za kožu. Krema mi se jako sviđa i iako je količina koju dobijete samo 44 ml, malo je potrebno, brzo se upija, ruke nisu masne i razmislit ću o kupnji i drugih eos kremi za ruke.

Losion je taj koji mi je prvi privukao pažnju kod ovog seta.
Ambalaža je također lijepa i elegantna. Radi se o losionu za duboku hidrataciju, namijenjen je normalnoj koži i djeluje 24 sata. Koristila sam ga i brzo se upija, koža ostaje glatka i ima neki zaštitni film koji ju čini jako mekanom. Miriše jako lijepo i ugodno, točno onako kako ja volim. Osim vanilije sadrži shea maslac, ulje avokada i vitamin E. Jako jako mi se sviđa i nadam se da će losioni postati stalna kolekcija kod nas. U ovoj bočici dobivate 200 ml proizvoda s rokom od 12 mjeseci.

U ovom setu još je gore opisan balzam od vanilije pa neću duljiti. Cijena je 109 kuna.
Isplati se ili ne procijenite sami. Volim dati novac za nešto kvalitetno, lijepo i mirišljavo, a volim i dobiti poklon koji želim. To me veseli i jedva čekam još eos noviteta.

Kao što na kutijama setova piše, lijepe usne i koža su trend ove sezone.
Nadam se da vam se post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.  

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony