nedjelja, 29. listopada 2017.

Misslyn VS Bahama Mama bronzer

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas sam vam odlučila napisati recenziju dva bronzera. Jedan je skuplji i vrlo vjerojatno prepoznatljiv svima, a radi se o The Balm Bahama Mama bronzeru, dok je drugi noviji na našem tržištu Misslyn bronzer koji je jeftinija verzija.
Bahama Mama bronzer imam od ljeta i nisam mislila pisati ništa o njemu, poznat je svima i hvaljen među blogericama, jedino gdje sam ga spominjala bili su favoriti. Misslyn Barbados Babe bronzer nedavno sam dobila na poklon i kada sam vidjela koliko je sličan ovom The Balm morala sam vam napisati usporedbu.

Krenut ću od nekih bitnih informacija. I The Balm i Misslyn možete pronaći u Mulleru, gdje su kupljena oba proizvoda. Bahama Mama košta oko 150 kuna, dok je Beach Babe oko 50 kuna. Dakle razlika u cijeni je ogromna, a po ambalaži možete primijetiti kako je Misslyn jeftinija kopija The Balma. 
Ambalaže su iste, kartonske, zatvaraju se na magnet, imaju ogledalo i kada ih kupite razlika je u tom što The Balm ima zaštitnu košuljicu, a Misslyn dolazi u celofanu. Po meni je taj celofan puno praktičniji, obzirom da je sam proizvod teže otvoriti u drogeriji i uništiti.
Bahama Mama hladniji je bronzer koji je savršen za konturiranje. Lijepo se blenda i stapa sa svim podlogama, paše svim tonovima kože i koristim ga već jako dugo, ali se to ni ne primijeti zbog super pigmentacije, i proizvoda nije potrebno puno.
Malo se trusi i to ne uzimam za zlo, u svakom slučaju fantastičan bronzer koji vrijedi svake lipe. Gramaža koju dobivate je 7,08 g.
Misslyn bronzer najnoviji je u mojoj kolekciji i ugodno sam iznenađena. Istraživala sam i vidjela da postoje ukupno 4 bronzera ovog brenda, iako nisam sigurna da su svi dostupni kod nas.
Svilenkast je, mat je kao i The Balmov, lijepo i lako se blenda i stapa, i za tu cijenu nisam očekivala ovako dobar proizvod. Malo je topliji od Bahama Mama bronzera i bit će mi savršen za ljeto iako ga koristim i sad. Volim koristiti bronzere i u pregibu kapka, posebno one toplije. Mrvicu je slabije pigmentiran.
Mekan je i zbilja mi se sviđa tekstura. Dobivate 6 grama proizvoda.
Misslyn je pravo otkriće za mene i sigurno ću isprobati još neke njihove proizvode.
Ovo je swatch oba bronzera, gore je Misslyn koji je manje pigmentiran i topliji, dok je ispod hladniji The Balm bronzer.

Oba proizvoda mi se sviđaju i jako sam sretna što ih imam u svojoj kolekciji. Nisam sigurna koji bih vam preporučila, Bahama Mama je klasika koju svi moraju imati u svojoj kolekciji ako obožavaju bronzere i šminku kao i ja, dok je ovaj Misslyn jeftiniji i pristupačniji, isto odličan i ako ne želite izdvojiti veliku svotu novca ovo je pravi proizvod za vas. 

Idući bronzer koji želim je Hoola bronzer koji se sada može kupiti i kod nas, a do tada ću koristiti i uživati u ove dvije divotice.

Do idućeg posta šaljem vam puse.

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony