ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

Oriflame The One noviteti mojoj kolekciji

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Danas pišemo o tri noviteta u mojoj kolekciji a radi se Oriflame IlluSkin podlozi za tekući puder, tekućem puderu te puderu u kamenu. Sva tri proizvoda dobila sam na poklon i jako me veselio susret sa Oriflame dekorativom jer tek od nedavno počela sam isprobavati njihove proizvode. Prije ova tri proizvoda imala sam još samo tekući puder koji sam potrošila ovo ljeto i tekući korektor, a moje mišljenje o nova tri proizvoda pročitajte u nastavku.
Sva tri proizvoda dolaze u svojim kutijicama kako im se ništa ne bi dogodilo tijekom transporta, dobro su zapakirani i možete biti sigurni da ih nitko nije otvarao niti koristio prije vas, kao što to zna biti slučaj s proizvodima iz drogerija.
Sva tri proizvoda koristim zajedno i krenut ću od podloge za tekući puder.



The One illuskin face primer dolazi u plastičnoj tubici i za 30 ml proizvoda izdvojit ćete 39,90 kuna. Prvo što sam primijetila kada sam počela koristiti ovaj primer je predivan miris, kao neki parfem koji mi niti malo ne smeta. Nikada nisam imala makeup proizvod koji tako divno miriše. Tekstura mu je lagana, kao da koristim kremu, brzo se upija, ostavi neki film na koži preko kojeg se tekući puder jako lijepo nanese i jako sam sretna što imam ovaj primer, prikladan je za svaki dan i nije težak.

Idući proizvod koji nanesem nakon primera je tekući puder.
The One illuskin puder dolazi u staklenoj bočici s pumpicom i za proizvod od 30 ml izdvojit ćete 59,90 kuna.
Puder nije ni gust ni jako tekuć, miriše predivno kao i primer. Koristila sam ga i s četkicom i sa spužvicom i isto mi funkcionira s oboje, iako mislim da sa četkicom dobivate jaču pokrivnu moć. Kad smo već kod pokrivne moći, ona je srednja i po meni ovo je idealan puder za svaki dan. Između ostalog on ima i SPF zaštitu 20, što je jako dobro.
Moj je u nijansi Fair Nude, savršeno se stopi s mojim tenom i iako je ovo jako svijetla nijansa, u ponudi ima još pet, pa sam sigurna da svatko može pronaći savršenu za sebe.
Definitivno odličan puder za svaki dan. 

I zadnji proizvod koji imam je puder u kamenu bez kojeg ne mogu zamisliti svoje šminkanje.
The One Illuskin puder u kamenu definitivno je proizvod koji morate imati, ako vam se koža masti. Za 89 kuna dobivate 7 grama pudera u kamenu. Ja nemam toliko masnu kožu, sve ovisi o razdoblju, ponekad mi se malo zamasti T zona, ali puder u kamenu obavezan je korak u mojoj svakodnevnoj makeup rutini jer fiksira tekući puder ispod i sigurna sam da sve traje puno dulje. 
Ovaj puder mi je sasvim okej, malo se trusi ako je četkica jako gruba, ali kada sam našla onu s kojom mi funkcionira jako lijepo zamatira lice i šminka je postojana.
Na fotografiji izgleda skoro bijelo, ali uživo odgovara boji tekućeg pudera, stopi se i moj dolazi u najsvjetlijoj verziji, dok su u katalogu još dvije nijanse pa i tu možete izabrati pravu za sebe. 

Sve u svemu zadovoljna sam sa ova tri proizvoda i fantastično rade skupa. Ako niste, svakako isprobajte sva tri proizvoda, imate moju toplu preporuku. Cijene za sva tri proizvoda su u trenutnom katalogu, iako nekada imaju akcije, pa proizvode kupite i za manje.

Post o Oriflame triu za njegu lica pročitajte ovdje, i do idućeg čitanja šaljem vam puse. 

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony